Częste pytania

Wszystkie zamówienia są zarządzane i wysyłane z naszej fabryki i magazynów w Hiszpanii. Po złożeniu zamówienia należy poczekać 2-3 dni robocze na jego przetworzenie. Następnie dostawa w Hiszpanii zajmie 1-4 dni robocze, a w przypadku zamówień międzynarodowych 2-5 dni roboczych (w zależności od lokalizacji).

Nie martw się, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, jeśli otrzymałeś nieprawidłowe, uszkodzone lub wadliwe produkty.

Maty można zwrócić w przypadku błędu lub wady w zamówieniu, gdy zakupione kolory nie odpowiadają tym, które dotarły, lub w przypadku jakiejkolwiek innej wady lub błędu z naszej winy. Z drugiej strony nie można go zwrócić, jeśli nie przypadnie Ci do gustu ze względu na osobisty gust, ponieważ maty są robione na zamówienie dla każdego klienta i personalizowane w preferowanych przez niego kolorach.

Po zaakceptowaniu zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przy użyciu użytej metody płatności. Należy pamiętać, że jeśli zapłaciłeś gotówką przy odbiorze, dodatkowe 5 €, które firma spedycyjna pobiera za zarządzanie tą metodą płatności, nie zostanie zwrócone.

Wcale nie, koszty zwrotu pokrywa RACSTARS. Nie będziesz musiał za to płacić żadnej kwoty.

Po sprawdzeniu, czy powód zwrotu jest prawidłowy, zwrot środków nastąpi natychmiast. W zależności od banku, wpłata pieniędzy zajmie 2-3 dni robocze.

Możesz skontaktować się z RACSTARS poprzez e-mail info@racstars.com lub WhatsApp 644 036 308. Jeśli chcesz zadzwonić, nie wahaj się zapytać nas przez WhatsApp.