Polityka zwrotów i anulowania
JAK ZWRÓCIĆ PRZEDMIOT?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić towar, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta sprawdzi prośbę o zwrot i wyśle dalsze instrukcje, jeśli zwrot zostanie zatwierdzony. Zwroty możliwe są wyłącznie w przypadku uszkodzenia maty lub zaistnienia błędu z naszej strony, gdyż maty są w pełni spersonalizowane. Akceptowane będą wyłącznie produkty zakupione bezpośrednio od Racstars. W przypadku produktów zakupionych u autoryzowanych sprzedawców detalicznych prosimy o bezpośredni kontakt z nimi w celu uzyskania zwrotu. Zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, łącznie z wszelkimi akcesoriami, instrukcjami i dokumentacją. Zwracane produkty muszą być nieużywane, w takim samym stanie, w jakim je do Ciebie wysłaliśmy, oraz w oryginalnym opakowaniu. Plamy, zagięte karty, zerwane plomby/naruszona folia plastikowa nie będą akceptowane. Jeśli stan odesłanego do nas produktu nie jest w akceptowalnym stanie, zastrzegamy sobie prawo do niezwrócenia pieniędzy lub wymiany. Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Artykuły bezzwrotne obejmują produkty zakupione u sprzedawców detalicznych, zakupione nieprawidłowe produkty i produkty uszkodzone w wyniku niewłaściwej obsługi klienta. Zwroty dokonane bez paragonu mogą zostać odrzucone. Racstars zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić towar, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta sprawdzi prośbę o zwrot i wyśle dalsze instrukcje, jeśli zwrot zostanie zatwierdzony. Zwroty możliwe są wyłącznie w przypadku uszkodzenia maty lub zaistnienia błędu z naszej strony, gdyż maty są w pełni spersonalizowane. Akceptowane będą wyłącznie produkty zakupione bezpośrednio od Racstars. W przypadku produktów zakupionych u autoryzowanych sprzedawców detalicznych prosimy o bezpośredni kontakt z nimi w celu uzyskania zwrotu. Zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, łącznie z wszelkimi akcesoriami, instrukcjami i dokumentacją. Zwracane produkty muszą być nieużywane, w takim samym stanie, w jakim je do Ciebie wysłaliśmy, oraz w oryginalnym opakowaniu. Plamy, zagięte karty, zerwane plomby/naruszona folia plastikowa nie będą akceptowane. Jeśli stan odesłanego do nas produktu nie jest w akceptowalnym stanie, zastrzegamy sobie prawo do niezwrócenia pieniędzy lub wymiany. Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Artykuły bezzwrotne obejmują produkty zakupione u sprzedawców detalicznych, zakupione nieprawidłowe produkty i produkty uszkodzone w wyniku niewłaściwej obsługi klienta. Zwroty dokonane bez paragonu mogą zostać odrzucone. Racstars zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu.
CO JEŚLI OTRZYMANY PRZEDMIOT JEST WADLIWY/NIEPRAWIDŁOWY/USZKODZONY?
Otrzymałeś wadliwe urządzenie lub niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta www.r acstars. com/pages/contact-us, aby rozpocząć proces zwrotu. Proszę podać następujące informacje:
• Numer zamówienia
• Dowód zakupu
• Film lub zdjęcie wadliwego produktu (jeśli dotyczy)
• Pełny adres dostawy
• Kontaktowy numer telefonu
W niektórych przypadkach może być konieczne dołączenie filmu lub zdjęcia wadliwego produktu jako dowodu umożliwiającego zwrot pieniędzy lub wymianę produktu.
Otrzymałeś wadliwe urządzenie lub niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta www.r acstars. com/pages/contact-us, aby rozpocząć proces zwrotu. Proszę podać następujące informacje:
• Numer zamówienia
• Dowód zakupu
• Film lub zdjęcie wadliwego produktu (jeśli dotyczy)
• Pełny adres dostawy
• Kontaktowy numer telefonu
W niektórych przypadkach może być konieczne dołączenie filmu lub zdjęcia wadliwego produktu jako dowodu umożliwiającego zwrot pieniędzy lub wymianę produktu.
JAK DŁUGI JEST PROCES ZWROTU?
Przetwarzanie zwrotów może zająć do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu. Po przetworzeniu zwrotu wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem. W przypadku zwróconych produktów pełny zwrot kosztów zostanie przyznany za wadliwe produkty. W przypadku produktów niewadliwych zwrot nie obejmuje wszystkich opłat za wysyłkę i obsługę.
Przetwarzanie zwrotów może zająć do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu. Po przetworzeniu zwrotu wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem. W przypadku zwróconych produktów pełny zwrot kosztów zostanie przyznany za wadliwe produkty. W przypadku produktów niewadliwych zwrot nie obejmuje wszystkich opłat za wysyłkę i obsługę.
KIEDY OTRZYMAM ZWROT KOSZTÓW?
Wszystkie zwroty środków zostaną przelane na Twoją pierwotną formę płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot pieniędzy zostanie przesłany do banku wydającego kartę w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub prośby o anulowanie. Jeśli masz pytania dotyczące daty zaksięgowania środków na Twoim koncie, skontaktuj się z bankiem wydającym kartę. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze kredytu na zwrot, oto co możesz zrobić: Skontaktuj się z bankiem/wydawcą karty kredytowej. Zaksięgowanie zwrotu środków na Twoim koncie może zająć trochę czasu. Należy pamiętać, że w przypadku płatności gotówką przy odbiorze kwota pobrana przez firmę spedycyjną za zarządzanie tą metodą płatności nie zostanie zwrócona.
Wszystkie zwroty środków zostaną przelane na Twoją pierwotną formę płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot pieniędzy zostanie przesłany do banku wydającego kartę w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub prośby o anulowanie. Jeśli masz pytania dotyczące daty zaksięgowania środków na Twoim koncie, skontaktuj się z bankiem wydającym kartę. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze kredytu na zwrot, oto co możesz zrobić: Skontaktuj się z bankiem/wydawcą karty kredytowej. Zaksięgowanie zwrotu środków na Twoim koncie może zająć trochę czasu. Należy pamiętać, że w przypadku płatności gotówką przy odbiorze kwota pobrana przez firmę spedycyjną za zarządzanie tą metodą płatności nie zostanie zwrócona.
JAK ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli chcesz zmodyfikować lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i modyfikację, którą chcesz wprowadzić, a my potwierdzimy, gdy modyfikacja zostanie dokonana. Należy pamiętać, że zamówień, które zostały już spakowane lub wysłane, nie można modyfikować ani anulować.
Jeśli chcesz zmodyfikować lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i modyfikację, którą chcesz wprowadzić, a my potwierdzimy, gdy modyfikacja zostanie dokonana. Należy pamiętać, że zamówień, które zostały już spakowane lub wysłane, nie można modyfikować ani anulować.