Zasady wysyłki
Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszych magazynów w Hiszpanii. Prosimy o pozostawienie dodatkowego czasu na przetworzenie zamówienia w okresie świąt i wyprzedaży. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia będą realizowane w ciągu 1-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia i wysyłane następnego dnia po dniu realizacji. Należy pamiętać, że nie wysyłamy w weekendy.
Jak długo zajmie przyjęcie mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia przetworzenie zamówienia może zająć 1–3 dni robocze. Następnie dostawa w Hiszpanii zajmie 1-4 dni robocze i 2-5 dni roboczych w przypadku zamówień międzynarodowych (w zależności od lokalizacji).
Czy zostanę obciążony cłami i podatkami?
Ceny wyświetlane na naszej stronie są wolne od podatku w EUR, co oznacza, że po otrzymaniu zamówienia możesz być zobowiązany do zapłaty ceł i podatków. Podatki importowe, cła i powiązane opłaty celne mogą zostać naliczone po dotarciu zamówienia do miejsca przeznaczenia i są ustalane przez lokalny urząd celny. Za uiszczenie tych opłat i podatków odpowiadasz Ty i nie będziemy ich pokrywać. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez służby celne w Twoim kraju. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym.